Thursday, May 26, 2011

Reblog.


kenapa Messages ada 3? sebab malas nak reply.
kenapa Drafts simpan 35? sebab yang Queue dah overlimit. 
kenapa Queue sampai 300? sebab taknak reblog sekali banyak dalam satu masa.

Before this I just keep on scrolling, then reblog and post anything. Tahu-tahu dah banyak macam ni. Lately ni makin banyak orang reblog quotes or thoughts more to Islamic *mungkin sebab sekarang dah banyak follow blog yang Islamic ni berbanding masa dulu-dulu*. Ramai yang berpendapat dan pendapat ni saya pun setuju,

"There are mix of about a thousand different things that I am interested in or I like. This ranges from quotes, movie pictures, pictures or quotes, mostly on Islam, song lyrics & occasionally rants/feelings & anything else that appeals to me." [anonymous]

It used to be simple, for us to remind and ponder.

p/s: err bukan nak promote yer. sorry. hanya nak kongsi :)

No comments:

Post a Comment